Pobierz szablon
analizy konkurencji

Przeanalizuj konkurencje w kilku prostych i szybkich krokach dzięki szablonowi, która dla Ciebie przygotowałem.

Poznaj swoje mocne i słabe strony na tle konkurencji, aby usprawnić działania marketingowe w swojej firmie. 

Co znajdujesz
w szablonie?

Przygotowałem dla Ciebie 5 zakładek, dzięki którym będziesz mógł/a skutecznie, w jednym miejscu przeanalizować swoją konkurencje.

Mocne i słabe strony konkurencji

Bardzo możliwe, że Twoja konkurencja wykorzystuje coś, co umknęło Twojej uwadzę.

Porównanie narzędzi marketingowych

Słabe strony konkurenta pozwolą Ci wyróżnić sie na jego tle, a mocne strony wskażą Ci co jeszcze musisz usprawnić.

5 zakładek do wypełnienia

Jeden plik i 5 zakładek pozwoli w pełni przeanalizować Twoją konkurencje.

  • 1. Kluczowe dane o konkurencji

    Wpisz ogólne, kluczowe informacje na temat konkurentów. Te ogólne informacje to świetny wstęp do analizy.

  • 2. Porównanie narzędzi marketingowych

    Porównaj swoją firmę na tle konkurencji pod kątem wykorzystywanych narzedzi marketingowych. Bardzo możliwe, że Twoja konkurencja wykorzystuje coś, co umknęło Twojej uwadzę.

  • 3. Statystyki social media i inne

    Weź pod lupę statystyki związane z ruchem na stronie, liczbą obserwujących w social media oraz innych miejscach. Wiedza na temat konkurenta w kontekście liczb pozwoli Ci oszacować jak plasuje się Twoja pozycja na rynku.

  • 4. Mocne i słabe strony konkurencji

    Poznanie mocnych i słabych stron konkurencji to klucz do analizy. Słabe strony konkurenta pozwolą Ci wyróżnić sie na jego tle, a mocne strony wskażą Ci co jeszcze musisz usprawnić.

  • 5. Częstotliwość publikacji

    Często dostaje pytania o częstotliwość publikacji w social media czy na blogu. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Zawsze jednak warto porównać się pod kątem konkurencji i wyważyć swoje działania gdzieś po środku lub w górnej granicy.

Dla marketing managerów

Dla marketing managerów

Odpowiadasz za marketing po stronie agencji lub klienta? Każda skuteczna kampania powinna być poprzedzona wnikliwą analizą konkurencji. Twój klient na pewno doceni to, że znasz nie tylko jego biznes, ale również jego bezpośrednią konkurencje.

Dla właścicieli firm

Dla właścicieli firm

Prowadzisz biznes? Chcesz dokładnie przeanalizować działania konkurencji, aby zaplanować skuteczną strategię marketingową? Zacznij od podstaw! 

Cześć , miło Cię widzieć na mojej stronie!

Niezmiennie, od 8 lat fascyjnuje mnie branża marketingu. Śmiało mogę nazwać się specjalistą z bardzo szerokimi umiejętnościami – płatne kampanie Facebook/Google Ads, mailing, copywriting, grafika komputerowa, montaż video oraz tworzenie prostych landing page’y, sklepów internetowych oraz blogów.

Posiadanie szerokich kompetencji w marketingu pozwala mi rozwijać biznesy moich klientów na najwyższym poziomie pod kątem technicznym, strategicznym oraz merytorycznym.

Nie samym marketingiem człowiek żyje. Od dwóch lat interesuje się rynkiem kryptowalut, aktywnie inwestując w nowe technologie opartę na blockchainie. Oprócz tego latam i nagrywam dronem nieruchomości.

Cześć , miło Cię widzieć na mojej stronie!

Niezmiennie, od 8 lat fascyjnuje mnie branża marketingu. Śmiało mogę nazwać się specjalistą z bardzo szerokimi umiejętnościami – płatne kampanie Facebook/Google Ads, mailing, copywriting, grafika komputerowa, montaż video oraz tworzenie prostych landing page’y, sklepów internetowych oraz blogów.

Posiadanie szerokich kompetencji w marketingu pozwala mi rozwijać biznesy moich klientów na najwyższym poziomie pod kątem technicznym, strategicznym oraz merytorycznym.

Nie samym marketingiem człowiek żyje. Od dwóch lat interesuje się rynkiem kryptowalut, aktywnie inwestując w nowe technologie opartę na blockchainie. Oprócz tego latam i nagrywam dronem nieruchomości.