Pobierz bezpłatny szablon analizy konkurencji

Przeanalizuj konkurencje w kilku prostych i szybkich krokach dzięki szablonowi, która dla Ciebie przygotowałem.

Poznaj swoje mocne i słabe strony na tle konkurencji, aby usprawnić działania marketingowe w swojej firmie.  

.
szablon analizy konkurencji na urządzeniach

Mocne i słabe strony konkurencji

Bardzo możliwe, że Twoja konkurencja wykorzystuje coś, co umknęło Twojej uwadzę.

Porównanie narzędzi marketingowych

Słabe strony konkurenta pozwolą Ci wyróżnić sie na jego tle, a mocne strony wskażą Ci co jeszcze musisz usprawnić.

5 zakładek do wypełnienia

Jeden plik i 5 zakładek pozwoli w pełni przeanalizować Twoją konkurencje.

Co znajdujesz w szablonie?

Przygotowałem dla Ciebie 5 zakładek dzięki którym będziesz mógł/a skutecznie, w jednym miejscu przeanalizować swoją konkurencje.

1. Kluczowe dane o konkurencji
Wpisz ogólne, kluczowe informacje na temat konkurentów. Te ogólne informacje to świetny wstęp do analizy.

2. Porównanie narzędzi marketingowych
Porównaj swoją firmę na tle konkurencji pod kątem wykorzystywanych narzedzi marketingowych. Bardzo możliwe, że Twoja konkurencja wykorzystuje coś, co umknęło Twojej uwadzę.

3. Statystyki social media i inne
Weź pod lupę statystyki związane z ruchem na stronie, liczbą obserwujących w social media oraz innych miejscach. Wiedza na temat konkurenta w kontekście liczb pozwoli Ci oszacować jak plasuje się Twoja pozycja na rynku.

4. Mocne i słabe strony konkurencji
Poznanie mocnych i słabych stron konkurencji to klucz do analizy. Słabe strony konkurenta pozwolą Ci wyróżnić sie na jego tle, a mocne strony wskażą Ci co jeszcze musisz usprawnić.

5. Częstotliwość publikacji
Często dostaje pytania o częstotliwość publikacji w social media czy na blogu. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Zawsze jednak warto porównać się pod kątem konkurencji i wyważyć swoje działania gdzieś po środku lub w górnej granicy.

Zobacz opinie osób, z którymi współpracowałem

Na mojej stronie głównej lub Linkedinie znajdziesz więcej rekomendacji od osób, z którymi miałem przyjemność współpracować. 

dawid martynowski

Dawid Martynowski

Marketing Manager

"Jeden z najlepszych specjalistów jeśli chodzi o reklamy na FB i Google. Jeżeli chcesz sprzedać swój produkt w mediach społecznościowych, warto odezwać się do Łukasza."

enklawa polany logo

Joanna Orłowska

Marketing Manager w Enklawa Polany

"Zanim rozpoczęła się nasza współpraca marketing marki był zlepkiem pomysłów i koncepcji proponowanych przez samozwańczych specjalistów, które bez większego rezlutatu przepalały nasz budżet. Dopiero Łukasz, cały na biało, uporządkował strukturę, koncepcje oraz hierarchię działań w taki sposób, że wreszcie zaczęły się pojawiać sensowne leady, które generowały realną sprzedaż. Bynajmniej nie był to efekt dotknięcia czarodziejskiej różdżki a jedynie (i aż) skutek połączenia profesjonalnego podejścia, doświadczenia i rozeznania w temacie marketingu nieruchomości. Bez współpracy z Łukaszem nasze wyniki nie były by nawet w połowie tak dobre."

media trust ceo

Bartosz Głowacki

CEO Agencji Media Trust

"Jako agencja Media Trust współpracowaliśmy z Łukaszem, który wspiera nas w zakresie płatnych reklamach – głównie kampanii Facebook Ads oraz Google Ads. Mogę śmiało powiedzieć, że Łukasz to osoba kompetentna, terminowa i bardzo zaangażowana w swoją pracę."

piotr surmacki

Piotr Surmacki

Przedsiębiorca

"Współpracuje z Łukaszem od 5 lat i śmiało mogę powiedzieć, że jest solidnym i profesjonalnym specjalistą w obszarze analityki marketingowej i płatnych reklam Facebook Ads i Google Ads. Zdecydowanie polecam współpracę z Łukaszem."

Kim jestem?

Niezmiennie, od 8 lat fascyjnuje mnie branża marketingu. Śmiało mogę nazwać się specjalistą z bardzo szerokimi umiejętnościami – płatne kampanie Facebook/Google Ads, mailing, copywriting, grafika komputerowa, montaż video oraz tworzenie prostych landing page’y, sklepów internetowych oraz blogów.

Posiadanie szerokich kompetencji w marketingu pozwala mi rozwijać biznesy moich klientów na najwyższym poziomie pod kątem technicznym, strategicznym oraz merytorycznym. 

Nie samym marketingiem człowiek żyje. Od dwóch lat interesuje się rynkiem kryptowalut, aktywnie inwestując w nowe technologie opartę na blockchainie. Oprócz tego latam i nagrywam dronem nieruchomości.

 

Dlaczego warto mi zaufać?

8 lat doświadczenia w marketingu

Autor bloga oraz treści edukacyjnych w obszarze marketingu

10 mln+ wydanego budżetu na kampanie reklamowe

Szerokie kompetencje - płatne kampanie, SEO, Mailing, Ecommerce, grafika komputerowa

łukasz rzeczkowski